mandag 4. september 2017

Kjøkkenet på Kleiva

kommer snart på trykk, i to ulike blader og kanskje ei dagsavis sier journalisten, det blir litt rart, men mest moro
Her er et bilde jeg tok i juli, med masse rot på benken og gryter og filler og bakebolle og krydderurte i plastpose og alt mulig. Jeg koser meg når jeg lager mat

Lampen over vasken er forresten et bruktfunn til 150,- som jeg gjorde hos NMS i Sola. Syns den er så fin!
Ser forresten samme lampe i annonse i siste nr av Lev Landlig "Primus fra svenske Belid fra 1559,-"
Godt kjøp det

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Spennande! Reknar med du informerer raskt når du er på trykk! ;-) Gler meg!

Elisabeth sa...

Det skal eg :-)

Maria - Min oldemors hus sa...

Spennende, det blir artig å se hvilke vinkler de har valgt for bildene sine. Det var jo så gøy å lese om Ingvild i min svigermors ukeblad for noen år siden, så jeg håper det kommer på trykk i blader/aviser jeg får tak i. (",)

Akkurat sånn lampe hadde farmor over kjøkkenbordet, koselig gjensyn. Jeg har lampefeber for tida, sjøl. (",)

Elisabeth sa...

Jeg er håpløst gal etter lamper
og skulle ønske vi hadde bruk for/plass til mange flere

Fikk ikke lest artikkelen om Ingvild, dessverre, den var nok fargerik og fin tenker jeg :-)

Når det gjelder kjøkkenet på Kleiva så vet jeg at det kommer i en "kjøkkenspesial" i et riksdekkende magasin nå i september, skal si fra når det er ute ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...