tirsdag 22. august 2017

Malevær - endelig

Planen om å kjøre til Odda i dag er avlyst

I dag skal vi male vindskier og under takutstikka på huset. Rune har satt opp stiger på nedsida

Jeg har malt et strøk på det nye treverket på løa og ja-benken fikk et lite rødt hjerte samtidig


Forrige uke malte jeg den ene hjørnekassen ved inngangspartiet.

Linoljemaling har lang tørketid og dessverre glemte jeg å slå av lyset på kvelden. Så morgenen etter så det slik ut. Fy flate! 



Men nå er vi hvertfall kvitt en million knott :-))

Enden på DEN visa ble at Rune vaska av maling og knott med terpentin.

Så det er noen hjørnekasser som også trenger et strøk..

Og lysbryteren er av

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Malevær har det jammen ikke vært for mye av i sommar, så jeg skjønner godt at planer blir lagt om for å få gjort det man har planlagt. Skikkelig irriterende med den knotten, men man må jo nesten bare le av det sånn i ettertid. Heldigvis fantes det jo ei løsning, selv om det betyr ny runde med malekosten. Jeg tror jeg hadde tatt ut sikringa, bare for å være sikker. :):)

Elisabeth sa...

Hahaha! Nå fikk keg meg en god latter her :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...