torsdag 29. september 2016

Dårlig skapplass

For et par helger siden var vi på Askøy i konfirmasjon. 

Rune, svigerfar, Freia og jeg dro nordover i svigerfars bobil.


Bobilen hans er en litt nyere versjon av den vi hadde

I bilen vi hadde bygget Rune suite til hundene under køya og der elsket Freia å ligge!

I svigerfars bil er det garderobeskap under køya som ikke hverken er ment for eller har plass til hund

Vi rigget til Freias seng under bordet i salongen der jeg skulle sitte, men hu er litt engstelig av seg og ville helst sitte oppå benken sammen med meg..

Benken er imidlertid litt trang så det ble slitsomt både for henne og meg.

Godt vi har en løsningsorientert hund. Etter et stopp pga ferje gikk hu å la seg i garderobeskapet! Lille, smarte..


Hu husker nok hvor trygt hu hadde det i hundesuiten i bilen vi hadde!

Så etter bildet ble tatt putta jeg senga hennes inn i garderobeskapet og der lå hu og koste seg resten av turen, god skapplass!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...