lørdag 6. august 2016

Pynte litt rundt oss

Vi kom til Kleiva i går kveld, ganske seint, men det gjør jo ingenting når man har 3 hele uker foran seg. 3 uker med kos og jobbing på Kleiva. Jeg gleder meg. Rune gleder seg. 3 uker er jo nesten en evighet

Vi har mange prosjekter planlagt for disse ukene, både inne og ute, og satser på både godt og mindre godt vær

I dag (lørdag) skal vi bare pusle og pynte litt rundt oss, det ser jo ganske deprimerende ut både inne og (hvertfall) ute!

Vi har en hortensia som blomstrer så nydelig nå i august, klipper alltid av noen greiner av den og setter i den emaljerte vasen og det gjorde jeg i dag også


Og tidligere har jeg visst klaget på at det er lite markblomster å finne her, men det trekker jeg tilbake nå

Askebaljen har fått ny oppgave nå som vi ikke brenner i ogn og det er å huse natt-og-dag, de søte små fiolene som vokser i hundretall nede i hagen, bare graver opp tuer og setter dem i baljen, billig moro
 Rune og lille Blå er i full gang med å fjerne stein rundt huset og på tunet, deilig å få rydde litt


Og så planta jeg pent ugress i sinkpotter. Veldig god ide og så ble det enda litt koseligere rundt oss


Velkommen til Kleiva



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...