lørdag 14. desember 2013

Frilørdag



Sov lenge, spiste frokost og så dro alle 4 på tur i godværet. Deilig å se dagslys og sola på tur igjen ;)



Tinka og jeg somler bakerst som alltid, Tinka syns det er så myye spennende å snuuuuse på :) og det må gjøres skikkelig og nøye


Vanligvis er det så mørkt som dette og enda mørkere når vi er på tur i desembermorgener og kvelder, men av og til får vi med oss en vakker soloppgang ;) Sola står opp 9.40 nå



Torsdag kveld var jeg invitert til min gode venninne Linda på juletreff i hennes nye studio, det ble en kjempekoselig kveld, sammen med gode scrappevenninner, Linda har fått et flott kreativt studio med godt lys og god tumleplass. Så heldig du er Linda!

Inger Pauline hadde bakt Sarah Bernard (MÅTTE bare smake en selv om jeg reagerer på både mandler og nougat og sjokolade og smør, DET var den verdt! Fy søren så gode de er!) og lagd konfekt, ellers var det cookies, klementiner, kaffe, te og brus. Og best av alt! Vi byttet julescrappegaver :) Det er alltid så spennende. Man får aldri nok scrappesaker ;)


Elisabeth, Margrethe og Solfrid
(Mette og Inger Pauline unnslapp fotografen)

M og Line

Pat, Little Steven og Linda


Resten av lørdagen.. Rune har reist på jobb. Jeg skal vaske taket i vaskerommet nå, Rune vil male det i morgen, blir deilig å krysse det av på gjøremålslista! Etterpå tar jeg med småpikene en tur opp til fars lille hage og tenner lys. Ville ha med mor, men hu er så travelt opptatt med å skrive julekort.

Julegaver skal handles på mandag :) Resten av uka + lillejulaften blir det jobbing til 18 hver dag..

Gooooo lørdag

1 kommentar:

Pauline sa...

Se der ja, jeg klarte å unngå bilder.. jippi! :-)
Kjekt at SarahBernhardt-kaker og konfekt falt i smak, jeg har kost meg med julescrappegaven! ♥

Lykke til med siste innspurt i juleforberedelser, klem!! ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...